طراحی، اجراء و توسعه

مراحل طراحی، اجراء و توسعه محصولات گروه مایان

مراحل طراحی و توسعه

در یک نگاه: طراحی، توسعه و اجراء در تیم طراحی گروه مایان

مراحل طراحی و توسعه وب سایت گروه مایان

یکی از گام های مهم در طراحی، اجراء آن است که ما در گروه مایان توانسته ایم هر آنچه که در ایده ها و طرح ها به وجود می آیند به واقعیت تبدیل نمائیم.
در انتها بعد از قرار گرفتن کلیه طرح ها و برنامه ها ایجاد کمپین تبلیغاتی است تا شما در سرعتی از پیشرفت قرار دهیم.

ما در گروه مایان مفتحر هستیم که خدمات خود را بر پایه کیفیت بالا ارائه میدهیم ما اعتقاد داریم که فرآیند طراحی به صورت اختصاصی و منحصر بفرد ایجاد میگردد که این یک موفقیت برای شما می باشد. طراحی و طرح خوب از یک ایده خود شروه می شود که شما را در آینده های پیش رو محکم و استوار میگرداند.
درگروه مایان برای ایجاد برترین برندها و وب سایته های زیبا از همه پتانسیل ها استفاده می گردد.

پلن

مشاوره رایگان

قبل از هر اقدام و سفارشی میتوانید هر آنچه مورد نیاز شما هست و یا اینکه سوالات متعددی شما را در بر گرفته است با کارشناسان گروه مایان مطرح نمائید تا یک روند ایده آلی برای شما ترسیم نمایند. از این مشاوره رایگان لذت ببرید.
در این روند شما با ایجاد خواسته ها و نیازهای تعیین شده و مشورت آن با ما، یک راهکار و طرحی جامع برای رسیدن به خواسته های شما در گروه مایان ترسیم گردد. این یک موفقیت عالی است که در مورد آنچه شما میخواهید با هم گفتگو نمائیم و برترین ها برای شما فراهم گردد. این یک فرصتی است که با گفتگو برای شما فراهم میگردد و خودتان را برای کارهای بعد از این آماده نمائید
. همین امروز یک فرصت است پس با کارشناسان گروه مایان تماس حاصل نمائید و راهکاری اصولی در اختیار شما قرار داده شود

یکی از فازهای مهم در بخش تحقیقات گروه مایان شناسایی مخاطبان و پیام های شماست که باید یک نقطه تلاقی ایجاد شده را به عنوان نیروی محرکه توسعه کسب و کار شما تلقی کرد. در یک سوال مهم و کلیدی سعی می نمائیم پرسش های مخاطبان و مشتریانتان را به روشی پاسخ دهیم که سهم با شکوهی در بازار خود سهیم باشید که روند رو به رشد خود را نظاره گر باشید.
ما این رویکرد را یک ارزیابی مهم می دانیم که باید در مسیر توسعه و اجراء به ثمر برسانیم. ما تمام این حقایق را بوضوع کشف خواهیم کرد.

تحقیق و آنالیز

تحقیق و آنالیز (تجزیه و تحلیل)

در گروه مایان بخش تحقیق و آنالیز یک فرآیندی مهم است که به صورت کارشناسی انجام میگیرد. ما در این روند با ایجاد یک پرسشنامه به یک هدف مشترک خواهیم رسید و با بررسی مشتریانتان میتوانیم اهداف و راهکارهای بالقوه که در سهم بازار تاثیر گذار است برایتان به عمل برسانیم.

کمپین تبلیغاتی

یک تفاوت اساسی در زمزمه و جیغی که از بلندها و بادها به گوش میرسد وجود دارد. در طرح کمپین تبلیغاتی در گروه مایان ما بهترین شیوه های بازاریابی و هدف قرار دادن مخاطبانتان را مورد بررسی قرار می دهیم که شما یک اطمینان خاطری از جذب و بهبود روش کار خود بهره مند گردید. در گروه مایان یک چشم اندازی از توسعه روند تجاریتان ترسیم خواهیم کرد که تمامی نیازها و اهداف در آن به تحقق بپیوندد. ما در تمامی رسانه های آنلاین و محیطی حضور و نفوذ را داریم و شما را از این ابزارها بهره مند میگردانیم از جمله وب سایت ها، ایمیل، شبکه های اجتماعی، روزنامه ها، مجلات، بیلبوردهای تبلیغاتی و غیره که هرکدام به انتخاب و مشاوره گروه مایان انجام می پذیرد.
ما در این کمپین با توجه به بودجه شما راه حل های اساسی را مطرح می کنیم تا یک موفقیت برای شما حاصل گردد.

مارکتینگ - بازاریابی

طراحی

طراحی

طراحی لوگو و برندینگ

تا به حال به برند و لوگو محبوبتان فکر کرده اید، شما به طور خودکار هرچیزی در مورد آن برند به ذهنتان وارد می شود. وقتی گفته می شود یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد جای تعجبی نخواهد داشت. شرکت های موفق همیشه برند خودشان را با تحقیق و توسعه به بهترین شکل ممکن عرضه می کنند.
در گروه مایان ما می توانیم به شکلی کاملا استاندارد و کارشناسی شده برند شما را بازسازی کرده و یا با یک ایده و تحقیق یک برند محبوب را ایجاد و فرم دهیم. تمامی ابزار ها در گروه مایان برای برند سازی شما استفاده خواهد شد.
در صنعت امروز هنر جای و نشان بسزا و تعیین کننده ای را ایفاد میکند، ما با حضور برترین هنرمندان و کارشناسان خبره در گروه مایان از طرح بندی و رنگبندی برند شما یک طرح ماندگاری ایجاد خواهیم کرد.
برای اطلاعات بیشتر و گفتگو در این مورد با کارشناسان گروه مایان گفتگو نمائید.

طراحی ست ادرای و لوازم تحریر

هنگامی که شما از مشتریان و همکاران خود برای تعامل به محیط کار خود دعوت بعمل می آورید هیچ چیز این ارتباط را بواسطه ست اداری نخواهد داشت و بهترین راه برای ایجاد یک احساس پایدار داشتن لوازم التحریر با برند و نام و نشان خودتان است. مثل داشتن یک دفتر یادداشت یا خودکار که نشانی از فعالیتتان بر روی آن درج گردیده باشد.
فرهنگ لوازم التحریر یک امری است که با بوجود آمدن برترین و نوین ترین تکنولوژی ها از بین نخواهد رفت.
پس یک طراحی وتولید با کیفیتی را گروه مایان بخواهید.
این محصولات شامل: کارت ویزیت – دفتر یادداشت – کاغذ A5 – کاغذA4 – خودکار – لیوان – و کلیه لوازم اداری دیگر

طراحی ست اداری
طراحی وب سایت واکنش گرا

طراحی وب سایت واکنش گرا

با گروه مایان یک لذت دوست داشتنی در عرصه برترین استاندارد طراحی وب سایت را تجربه کنید. در طراحی وب سایت واکنش گرا، وب سایت شما با تمامی گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها و انواع کامپیوترها سازگاری دارد.
این نوع طراحی وب سایت راه حل مناسب و موثری است برای کسب و کار شما به صورت آنلاین. و یک تجربه دوست داشتنی را به مشتریان و مخاطبان خود قرار دهید.
برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان گروه مایان گفتگو کنید
درباره وب سایت واکنش گرا در وبلاگ گروه مایان مطالب متنوعی آماده شده است.

توسعه وب سایت / اجراء

توسعه برنامه نویسی و گرافیک وب سایت یک فرآیند برای خروجی صحیح و به روز وب سایت میباشد.
با استفاده از تکنولوژی های بزرگ در این برنامه نویسی استفاده خواهد شد. ما در گروه مایان قادر خواهیم بود تمامی نیاز ها و امکانات را بواسطه برنامه نویسی پیشرفته به تحقق برسانیم. شما
حتی اگر وب سایتی از قبل نیز داشته باشید می توانیم آنرا برای شروع دوباره بازنویسی و بهینه نمائیم.
در گروه مایان برترین کارشناسان و برنامه نویسان حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

توسعه وب سایت

قابلیت های اضافه

قابلیت های اضافه

ما از سال 1380 یک فعالیت مستمر در عرصه وب و شبکه و راهکارهای پیش رو تا به امروز داشتیم راه حل های که یکپارچه و قدرتمند، اهداف بزرگ و کوچک شما را با یک همراهی به تحقق رسانده و
تجربه ما شامل بهبودهای توسعه کاری شما میگردد.
باشگاه مشتریان و یا داشتن پورتال، اکسترانت و شبکه های محلی یک تجربه زیبا است و حتی بیشتر از آن

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک

یک تجربه بی نظیر و لذت بخش با تجارت الکترونیک، وقتی سیستم های که شما را با خیالی راحت به تجارت سوق میدهند، این فرآیند و راه حل در اختیار گروه مایان است که شما را به عرصه
جهانی معرفی نماید.
یک همراهی خوب

سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا

ما معتقد هستیم آنچه که مورد نیاز شما هست باید به صورت یک پروژه تمام عیار در اختیارتان قرار گیرد. ما حتی سیستم های مدیریت محتوا شما را نیز قادر به توسعه و تناسب سازی برایتان

هستیم. ما در تخصص خود هیچ شک و تردیدی نداریم و برای شما یک آرامش کاری را ایجاد خواهیم کرد

ایجاد و توسعه محتوا

ایجاد و توسعه محتوا

بدون محتوا هیچ وقت یک کمپین تبلیغاتی به ثمر نخواهد نشست قبل از هرگونه رفتار و اقدامی شما نیاز به محتوا خواهید داشت در گروه مایان این بدست کارشناسان متخصص ما انجام خواهد گرفت
سازندگان محتوا از برترین هستند از نویسندگان گرفته تا عکاسان و فیلمبرداران که این اطمینان حاصل شده است که رقابت کاری شما را جدی تر وارد عمل کنیم
ما چشم انداز شما را به تحقق میرسانیم

تبلیغات

تبلیغلات - آنلاین و چاپی

تبلیغلات – آنلاین و چاپی

در این طرح شما شاید خواسته باشید حضور تبلیغاتی خود را بیشتر و برای مشتریان و مخاطبان خود از محصولات چاپی نیز بهره بگیرید.
طرح بازاریابی آنلاین بواسطه سبستم های مدیریت این انجام میگیرد و بازدهی سریع و بالایی خواهد داشت
تبلیغات چاپی شامل بیلبوردهای تبلیغاتی – غرفه های نمایشگاهی – بروشور – کاتالوگ و غیره و هر آنچه مورد نیاز شما هست توسط دستگاه های چاپ اختصاصی گروه مایان انجام میپذیرد
این روش سرمایه گذاری است که هزینه های شما برگشته خواهد شد.
گروه مایان ضمانت کننده اوج فعالیت کاری شما

اجرای طرح بازاریابی Marketing

اجرای طرح بازاریابی Marketing

در صورتی که مراحل تعیین شده به کامل شدن رسید شروع نام تجاری شما خواهد بود و طراحی ها به اجراء در خواهد آمد و زمان شروع کسب و کار شما خواهد بود. آنچه در اجرای بازاریابی شکل خواهد گرفت طرح کمپین تبلیغاتی است که با ابزارهای پیش رو و برنامه منسجم انجام میگیرد.
گروه مایان یک کمپین بزرگ و حرفه ای را برای شما شکل خواهد داد.
معرفی محصولات و خدمات در وب سایت شما
تهیه و تولید محتوا بازاریابی
بهینه سازی در جستجوگرها
ایجاد فعالیت در شبکه های اجتماعی
بررسی تجزیه و تحلیل و ارزیابی فعالیت های بازاریابی و تبلیغی
اجراء فرآیندهای بیشتر در صورت لزوم

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی سهم قابل توجهی برای شما خواهد داشت. ما این فرآیند را از شبکه های فیسبوک، یوتیوب، توییتر، لینک این، پینترست و غیره به اجرء خواهیم گذاشت و حضور آنلاین شما را در همه جا به قوت به نمایان میرسانیم. این یک روش کارآمد و مهمی است که در کنار کمپین های ما شکل خواهد گرفت.
ما این تلاش را میکنیم کانال های ارتباطی را برای شما به سرعت به مخاطبان و مشتریانتان عرضه و آشنا کنیم
عکس ها و نوشته ها و فیلم های خود را به نمایش همگان برسانید.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

به عبارت ساده بهینه سازی موتور جستجو هنری است که وب سایت شما در مقام اول وب سایت ها قرار میدهد و نتیجه روبه رشدی برای شما رقم خواهد زد. این یک هنری علمی و مهندسی است که در گروه مایان به برترین شکل انجام میگیرد. علاوه بر این هنر داشتن وب سایت کاملا استاندارد و بهینه کمک قابل توجهی نیز خواهد کرد ما با تمامی سیاست ها و الگوریتم های پیچیده شرکت های همچون گوگل آشنا هستیم و یک به یک تغییرات را رصد می کنیم.
ما خالق برترین ها هستیم

تجزیه و تحلیل

در پایان و آخرین مراحله تمامی فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی با ارزیابی و تجزیه و تحلیل به موفقیت خواهد رسید. ما تمامی فرآیند ها را توسط سیستم های اختصاصی خود آنالیز خواهیم کرد.
آمار نمایش و بازدید از وب سایت و سائر فعالیت ها به صورت دقیق و استاندارد عرضه میگردد. ما در این مرحله نقاط ضعف و قوت را شناسایی و در رفع و توسعه آن اقدام میکنیم

پشتیبانی

پشتیبانی
تمامی روند تعمیر و نگهداری و پشتیبانی محصولات و خدمات گروه مایان به صورت آنلاین توسط ارسال پیامک، فکس، تیکت، ایمیل و تماس تلفنی انجام میپذیرد. تمامی خدمات ارائه شده در گروه مایان دارای پشتیبانی نامحدود میباشد. تیم پشتیبانی گروه مایان به طور 24 ساعته و 7 روز هفته حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات پشیبانی می باشند.
با خیال آسوده به تجارت خود بپردازید

ثبت دامنه و میزبانی وب
در گروه مایان ثبت دامنه به صورت آنلاین و با کنترل پنل مدیریت دامنه قوی انجام میگرد. میزبانی وب یا هاست گروه مایان از پایداری و قدرت بالایی برخوردار هست که امنیت آن یکی از برترین مولفه های سرورهای گروه مایان است. تمامی میزبانی وب سایت ها در سرورهای گروه مایان انجام می پذیرد. و همچنین شما می توانید از گواهینامه های امنیتی SSL گروه مایان جهت امنیت وب سایت خود نیز استفاده کنید

ثبت دامنه و میزبانی وب

هر آنچه شما بخواهید؟

همین امروز تماس بگیرید برای مشاوره رایگان

ما می‌توانیم در مورد نیازها، خواسته‌ها و پروژه‌هایتان با شما گفتگو کنیم

گــــروه مـایـان، خلاقـــ و مبتکر ایدهــ های نو

www.mayannet.com