گروه تجاری مایان

MAYAN Group of Companies

گروه تجاری مایان

چشم انداز گروه مایان

چشم‌انداز
چشم انداز ما آسان و لذت‌بخش کردن زندگی مشتریان است.

ماموریت ما
این است تا با ارائه خدمات هوشمندانه، راهکارهای خلاقانه، محصولات نوآورانه و تجربیات سرگرم‌کننده آسان از دنیای حقیقی و مجازی، زندگی مشتریانمان را لذت‌بخش‌تر می‌کنیم.

ارزش‌های کلیدی ما در گروه مایان
ارزش های برند گروه مایان شامل نوآوری و ارائه خدمات مدرن، شفافیت، سادگی و چابکی در ارائه خدمات، اهمیت و پاسخگویی به نیازهای مشتری می باشد.

گروه تجاری مایان

( گروه تجاری مایان ) مجموعه گروه مایان فعال در صنعت فناوری اطلاعات کشور بوده و با سرمایه گذاری در بخش های تجارت الکترونیک و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر وب و تولید سامانه های امنیتی شبکه و محصولات در حوزه آی تی و صادرات و واردات نرم افزاری و سخت افزاری تامین کننده بخشی از نیازهای این صنعت را دارد. از سال 1380 تا به امروز گروه مایان در مسئولیت های اجتماعی نیز حضور پررنگی را در کشور دارا می باشد.

گروه مایان، خلاق و مبتکر ایده های نو

HomeWiki

مجموعه گروه مایان با هدف ارائه سرویس‎‌های تخصصی در حوزه فناوری‌اطلاعات و ارتباطات و جلب رضایت مشتریان و اتکاء بر دانش نیروهای متخصص و نخبه داخلی پا به عرصه وجود نهاد. گروه مـایــان با بکارگیری نیروهای مجرب و مستعد از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مطرح توانسته است مجموعه‌ای منسجم و پویا از متخصصان حوزه‌های مختلف فناوری‌ اطلاعات را گردآورد و از این توان بالای علمی در تمامی جنبه‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری عرصه‌های گوناگون فناوری اطلاعات، همچون شبکه‌های کامپیوتری و امنیت اطلاعات، به بهترین شکل استفاده گردد.

ارزیابی و نظارت / 100%
توانمندسازی و توسعه بازار / 100%
مشاوره سرمایه گذاری / 99%
ارزشگذاری / 99%
گروه تجاری مایان